Блоги

Digital Intelligence: A Key Competence for the Future of Work

In the future, one of the responsibilities of schools will be to help students develop their digital intelligence to adapt easily to changes and cope with potential technological threats

Imed Boughzala Детальніше

Post-coronavirus: The courage to build a “village of education”

The pandemic has underscored our shared personal vulnerabilities to the virus and the weaknesses of our public health systems.

Володимир Турчиновський Детальніше

The Catholic Church and the Catholic University

Although the deepest and most momentous truths about the nature and mission of a Catholic University are ecclesiastical, serious scholarly works devoted to the theory or the practical implications of this are wanting.

Едвард Алам Детальніше

Субсидіарність: два значення

Джерела ідеї субсидіарності різноманітні.

Чеслав Порембскі Детальніше

Основні цілі вищої освіти сьогодні

Першочерговою метою вищої освіти має бути або навчання поваги до прав людини, або навчання поваги до природи. Не можуть ці дві цілі бути одночасно першочерговими і мати однакове значення

Пітер МакКормік Детальніше

Освіта в цифрову епоху: звертаючи увагу на
особовість і стосунок

Вступивши в цифрову еру і похапцем готуючись до набагато більшого, ми стикаємося з можливостями творення чогось нового. Якщо придивитися уважніше і критичніше, комп’ютеризація і гуманізація не мусять бути взаємовиключними, а можуть стати взаємокорисними.

Алоіс Бух Детальніше

Навіщо сперечатися про етику?

Соціальну дезінтеграцію часто називають однією з головних загроз, які нависли над добробутом окремих людських спільнот і глобальною безпекою на світанку третього тисячоліття. Громадяни починають усвідомлювати, що насправді між ними дуже мало спільного. Відтак, узи солідарності слабнуть, і суспільства починають розпадатися.

Віктор Полетко Детальніше